30.11.12

Mehry Mu Bag

The special brand Mehry Mu was created  by Günes Mutlu , from Turkey. 
She used some excotic symbols for her amazing bags, For example ; Hamsa hand ( it used as a sign of protection  in many societies ) 
Finally ı found my favorite color and model; burgundy, Melo and ı bought it! I feel so happy and excited to use it! 
If you wanna have these special and hand made bags ,click here to buy 
Check her website


Bir süredir çanta dendiğinde aklıma gelen ilk markaydi Mehry Mu ve sonunda bordo rengini tükenmeden aldım,o da beni bekliyormuş anladığım kadarıyla ki gitmemiş kimselere :)

Güneş Mutlu tarafından yaratılan Mehry Mu markası'nı sizde benim gibi başta ( birkaç sene önce ilk gördüğümde öyle sanmıştım ) yabancı bir marka sanmış olabilirsiniz ama hayır,çok tatlı bir sahibesi olan ( henüz tanışmamış olsam da ) , tamamen bir türk yapımı kendisi.Markanın adı ise şuradan geliyor,  'Mehry' farsca'da Güneş anlamında,'Mu' ise soyadının ilk harfleri ! harika değil mi ? 

 Benim aldığım model'in adı Melo, bordo renk ; kış sezonuna ait ,eğer daha büyük bir model derseniz de Rez bag'ler var ,üzerinde fatma'nın eli sembolü olanlar favorim ... 

Bu markayı neden bu kadar sahiplendim onu  bilmiyorum ,öyle güzel öyle özel görünüyorlar ki ; 
Mehry Mu markasını yarattıgı için kendisine tekrar tekrar teşekkürler :) 

Kendi internet sitesine burdan girip modelleri ve nereden alabileceğinizi görebilirsiniz 

image
_DSC0555
_DSC0558
_DSC0562
_DSC0563

19 yorum:

  1. Gerçekten özel görünüyor ve çok şık.Özellikle çantanın arka yüzündeki ayrıntı ilgimi çok çekti. Güle güle kullan :)

    http://lifetoastylized.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ayrıntısı öyle güzel ki :)
      çok teşekkürler<3

      Sil
    2. Love this bag!!!

      Www.sarahvillarim.blogspot.com

      Sil
  2. çok güzelmiş güle güle kullanın!

    http://melislicious.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. wauw these golden details are so beautifull!~
    verry nice bag!
    liefs, laila.

    http://attheboutique.blogspot.be/

    YanıtlaSil
  4. bayıldım ben bu çantaya :) özellikle gümüş rengide çok başarılı :)

    YanıtlaSil
  5. What a cute bag! :-)

    www.kimgodschalk.com

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok başarılı bir tasarım,güle güle kullan!

    aa bu arada bloğumda güneş gözlüğü hediye çeki için çekiliş var.Katılmak istersen seni bekliyor olacak :) Adresi biliyorsun zaten...Öpüyorum!

    YanıtlaSil
  7. güle güle güle güle kullan ! :)

    YanıtlaSil
  8. wuhhhuuu çanta nefiss, güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil

thanks for comments