4.10.13

God save Bobby sneakers

Bobby sneaker'lar için isabel marant 'a minnettarım.
Bekket modeline ısınamayıp bunlarla resmen aramda bir ilişki söz konusu.
Ne giyersem giyeyim ayagımdalar bir süredir.Salaşlıkları tam istediğim dozda.
Uzun bir süre peşlerinden koşup tam umudumu kestiğim anda karşıma çıktılar.
Evren yine ben bakarken soyunamadı :) Soguyan havalara inat; etek-sneaker

My beautiful sneakers.God save isabel marant.They're so cool and comfortable!
 I wear them with everything,i dont wanna think color or smth.
It wasnt easy to find them in milan. I had searched for more than 3 months! Finally they're mine.

Tee:topshop(old) / Skirt:zara(old) /Sneakers: isabel marant,bobby / Bag :Celine / Necklace: H&M / Rings : Milena Accessories 
_DSC1125_DSC1159
_DSC1101
_DSC1142
_DSC1168
_DSC1112
_DSC1119

10 yorum:

  1. bencede god save your sneakers baby :) süper bir kombin etek çok yakışmış botlar şahane zaten....

    YanıtlaSil
  2. bayıldım sana :)) etek çok yakışmışş beybim

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar da sen de çok tatlısın:) Ben de bu boobylere ısınamamıştım ama sen de çok güzel durmuş, alma isteği uyandırdın bende:)

    YanıtlaSil
  4. üzülerek söylüyorum sneakers sevmiyorum diyecektim ama bunları çookkkk sevdimmmm bennnnnnn!!!!!!
    turuncu eteğini ve enerjini de:P

    YanıtlaSil
  5. Eteğe ve 5. Fotoğrafa bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  6. cok guzeller cok cok cok ! bayildim salaslik derecesine ! kesinlikle senin icin yaratilmislar ayrica.. Ben daha cok Ozlemin modeline donugum su aralar ama aklimda nefis bir seebychloe de var.. bakalim kim kazanacak :)

    YanıtlaSil
  7. Sneakers iyi tabi ki ama bacak kası muhteşem !!

    YanıtlaSil
  8. selaaaaaaam!
    blogunu yeni keşfettimm.. nasıl da gözden kaçırmışım anlamadım :( geç de olsa tanıdığıma,keşfettiğime sevindim.
    çok güzel bir kombin olmuş..
    ayakkabılarına bayıldımm..
    ben de beklerim bol bol görüşmek üzere sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Bencede kesinlikle senin icin yaratilmislar ama ben buaralar celine trio ya feci derecede goz kirpiyorum nolcak benim bu halim guzelligim <3

    YanıtlaSil

thanks for comments