10.12.13

A Quick Hello

Fotograf cekmek için vaktim olmadığı yetmiyormuş gibi bir de fotograf makinemin pil'i ,şarjıyla birlikte kayboldu,hemde evin içinde! 
Bu kareyi instagram'da paylaşmıştım belki görmeyen kalmıştır dedim
Mehry Mu çantam elimde kolumda omzumda,hakkını verdiğimi düşünüyorum :) 
Ceket ve montları keşke sadece omuzlarımızda taşıyıp kullanacağımız bir iklimde yaşasak,giymek pek sıkıcı

Wearing jackets and coats is boring,they look so cool on our shoulders.I have no time to take photo or smth,and last week i lost my camera's battery and battery charger at home!
Before i shared that pic.on my instagram account
see u soon with new pics,i hope 
Jacket/coat : Mango / Legging:Zara /Necklace:Fendi / Bag :Mehry Mu / Nails:Essie

3 yorum:

  1. love your bag <3<3

    http://maniac4moda.blogspot.pt/2013/12/doces-de-natal.html

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum, keşke o güzelim ceketler omuzda kalsa. Ama ya alındıklarına pişman edip kolda ziyan oluyorlar ya da "yorgan yok muydu yorgan onu alsaydım" sitemi yaratacak kadar soğuğa yetersiz kalıyorlar. Camel kabanlar ise hep çok hoş duracaklar galiba :)

    YanıtlaSil
  3. heheh cok katildim su iklim fikrine.. dilegine... Oyle olsa ya ! istedigimizde de denize ziplasak mesela ! bir de o pil vs bulunsun.. senin postlarini hep severim ki.. Bak blog takibini unutmusken aklima sen ezgi ve ozlem dustunuz.. hemen geldim :))

    YanıtlaSil

thanks for comments