3.1.14

Wishlist #2014


 WISHLIST


Wishlist hazırlarken çok eğleniyorum,önce aklıma birşey geliyor ve sonra kendi kendime onu neden istediğimi açıklıyorum :)
 Kendime bir bakıma hedefler koymus oluyorum 

-Yeni bir telefon; fotograf ile yaşayan ben için daha yeni telefon daha iyi kamera 
-Polaroid fotograf makinesi ; bu model'in fotograflarını boyut olarak küçük buluyorum ama yine de kullanması çok keyifli duruyor

-Bol bol uçmak,uçmak ; yeni yerler görmek demek bu da beni en çok heyecanlandıran şeylerden biri
-Bu ara pek vakit bulamıyorum ama kek yapmak bu harika yeşil kitchenaid ile daha zevkli gibi

-Nazra'dan bu şans dolu kolye'ye bayıldım
-Yeni yıl'da rengarenk çok mu çok güzel mug'lar bulmak istiyorum 

-Ve bir süredir de listemde olan Mehry Mu Rez bag'ten mavi tonlarında bir renk 
-Gecen sezon 3 ülkede bulamadığım espadrillerden bu yıl daha umutluyum,3ay ayaktan çıkarmamalık duruyorlar 

-Senso botların bana yakışıp yakışmayacagından şüpheliyim ama yine de dayanamıyorum
-Ve yıllardır listemin müdavimi olan Rocco'yu seneye görmemeyi umuyorum listede ,artık şu vintage gold rengi stoğa gelebilir mi  ? 

-Bu yıl'a dair yunan adaları olsun italyanın sahil şeritleri abd'nin kıyı bölgeleri derken pek çok ricam var 2014'ten ,dilerim beni kırmaz

Hazırlamaktan en keyif aldığım post'un sonuna geldik
Listenizdeki en az 3 şeyin gerçek olması dileğiyle ❤

1 yorum:

thanks for comments