5.12.14

Kırmızı mı ?


Önce hoşuma gider, daha saat dolmadan olmadı der çıkarırım üzerimden (yukarıdaki ve aşağıdaki fotoğraf arasındaki fark ) ,içime sinmeyen birşey olur.Yahut en önemlisi içinde rahat edemem.Evet birşey giyerken/kullanırken en önemlisi içinde rahat olabilmem.

Renk olarak sevmekle beraber iddiali bulduğum renk;kırmızı.
Küçükken sebebini bilmediğim bir şekilde en sevdiğim renk Sarı idi . Acaba güneşi filan mı çağrıştırırdı bana bilmiyorum.Ama önce sarı boyalarım biterdi :)
Bu aralar kırmızı'ya alışma turları atıyorum desem yeri.İlk aldığım kırmızı üst olabilir bu ,öncesinde hatırlamıyorum bu kadar canlı bir kırmızı.
Bir de kırmızı ruj filan deniyorum arada,tenim beyaz olduğundan sanki kırmızı bende daha da bir patlıyor gibi.. Kırmızı ruj dediysem de ruju sürüyorum çıkıyorum değil tabi, hafifçe sürüp peçeteyi 3-4 kez öpüyorum :)

Ve dipnot ; çantanın hikayesi bir sonraki postta detaylandırıldı.Adına özel bir post hazırladım :)


Leather pant-Jumper : Zara / Fur Vest :Twist / Boots :Topshop


4 yorum:

  1. bu kazaktan bende de var hamilelikten sonra bende de böyle durcak yuppiii !!!

    YanıtlaSil
  2. Allahım seni yerim.:)) Bence kırmızı kesinlikle senin rengin,daha çok renk görmeliyiz üstünde.Ultra renkli giyinen biri olarak,neden kremini aldığımı bir kez daha sordum şuan.Ayrıca şu uzunluğa ben de katılıyorum,small almama rağmen sanki kazak kendi kendine uzuyor,henüz bu olayı çözmüş değilim. :))
    Çanta için duygu ve düşüncelerimi instagramda oldukça iyi ifade ettim bence,içine bir nazarlık koyman lazım.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliiis yorumlarını aşırı sevdiğimi belirtmek isterim öncelikle :)
      Valla ben bi de standart sanıp gidip M sini aldım başka bedenlerine bakmadan hahaa :))
      Elbise olarak yaşamına devam edicek gibi görünüyor :)

      Sil

thanks for comments