19.1.15

İnat değil


Herşey inadımdan mı ? 
Israrla ben kalmam için savaşım hep bir inat uğruna mı ?
Değil.
Öyle değiil..
Benim kaybetmemek için savaştığım bir iş ahlakım var(idi)
Dürüst kalabilmek için çabam
Hiç hırsım yok..
Olmadı.

İlkokulda ,kendi el işi kağıdı güzel olmayınca yanıma yardım için gelip benim bitmek üzere olan meyvelerimden son muzu'mu tersten uhulayıp bozan sınıf arkadaşım bile hırslandıramadı bu hayatta :)
Olayı unutamamam içimi acıtışından,üzülmüştüm.

Derslerde hiiç hırs yapamadım,içimden hiç gelmedi.
Hazırladığım kopyayı güç bela okur,geçirirdim ama yanımda oturanın kağıdından bakmayı hiç beceremezdim:)

Blogger da olamadım,olmak için yapılması gerekenler de bana uymadı.Tanıtım,reklam,takip edin hediye vereyim'ler...Yadırgadığımdan yanlış gördüğümden değil,ben yapamadım...

İş hayatı içi kara bir sürü insanla doluydu,aralarında olmaya katlanamadım..
Ben bir genel müdür'ün çocuklarının okul ödevini yapmak için doğmadım.
İşimi yaptırmak uğruna karşımdakine yalan söylemek ya da üst'ümün inandıklarını kendi inançlarım yapmak için de...Ortada berbat bir düzen var ve dahil olmamak için çabalamak gerekiyor.

Karakter; özümüzde olan şey,alışkanlıklarımızın toplamı,iyi ve kötü huylarımızın bir karışımı olarak tanımlanıyor kitapta .Yani bize ait şeylerden bahsediyor. iyi kötü bir karakteri olmalı insanın,inanıyorum ki kukla olmaktan çok daha gurur verici..

Hayat hep toz pembe değil ama olumsuzlukları sırtlayıp nereye gidersek götürmekte değil.Türk milleti olarak bir üzüntü bulup ona yapışıp melankolik haftalar geçiriyoruz ne yazık ki ,malum şarkılarımız bile hep acılı...Geride bırakabilmek denir ya,işte o çok güzel bir söz.Geri de bırakabilirseniz hele ki olumsuzlukları o zaman çok güzel bir adım atmış olursunuz kendiniz için,bu adım mühim :)

3 yıl önce yaşadığım kırıktan ötürü kayak bana artık yasak,çok özledim orası ayrı..
Ancak kızakta çok keyifliymiş çok sevdim! İsviçre'de kar çok başka güzel,mutlaka bir gün gidip tanışın...


8 yorum:

  1. Yayınlamadan önce yazımı kontrol ediyormuşum gibi okudum. Bu kadar benim düşüncelerim olmasından korktum :)) Öyle işte... Gideyim de 6 senelik iş hayatımı irdelemeye devam ettiğim bu pazartesi gününe devam edeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl güzel ifade etmişsin hem kendini hem malesef ki içinde bulunduğumuz düzeni kendime tekrarladığım cümlelerin bir çoğunu burda okumak hoşuma gitti.. Kukla olmak istemediğim için,yalan söyleyerek bir üstte geçmeyi kendime yakıştıramadığım için,yapmış olmak için yapmadığım için iş hayatımda çokta başarılı olamadım. Pişmanmıyım hayır değilim.. Senin benim gibi düşünenlerin sayısı arttıkça sanırım dünya daha yaşanılabilir hale gelecek.. Umarım bu dileğimiz hızla gerçekleşir dicem ama acıya alışık ve sürekli bunalımlı ve depresif bir toplumda bu biraz zor gibi.. Dediğin gibi geride bırakabilmek nerede nasıl olduğu önemli değil ileri bakabilmek yeniliğe ayak uydurabilmek,herşeyden şikayet etmemek gerek mutlu olmak aslında kolay acıyı yanında taşımasa insanlar...

    YanıtlaSil
  3. Canim dediklerine fazlasiyla katiliyor ve seni tum kalbimle anliyorum fakat bu dunya boyle gelmis boyle gider diyecek kadar kaotik ve bosvermis gibi konusmayacagim fakat sanirim hepimizin ogrenmesi gereken bir sey var ben de hala uyguluyorum ve arada bir ise de yariyor :) Unutma ki dunyanin her yeri isini , arkadaslarisini vs. kotuye kullanan bir suru insanla dolu ama seni guclu kilan, karakterini her gun biraz daha besleyen sey bu insanlarin icinde hala durust kalabilmek icin verdigin savas. Sende yasamak zorundasin, calismak zorundasin ve her yer malesef istedigimiz gibi olmuyor cogu zaman o yuzden sana tavsiyem ne olursa olsun cekip giden sen olma pes eden de olma onlari degistirmeye de calisma tabi ufak tefek hirslarida olmali bence insanin malesef yasadigimiz dunya bunu gerektiriyor belki bir gun baska bir paralelden yazisirsak umarim farkli seyler soyluyor oluruz . Cok opuyorum seni guzellik buarada bir daha ki Alp seyahatin Fransa olsun birlikte bir kizak yarisi yapalim :D

    YanıtlaSil
  4. kahvemi aldim.. laflayalim mi biraz ? nefis ifade ediyorsun duygularini ve "ben" olma yolundaki her cumleni, hissini cok seviyorum ben senin.. uzerine ne cok sey anlatilir, fikir alisverisi yapilir bu yazinin.. kendin olmaktan asla taviz vermeyecegine eminim.. Bu konuda tum dogrularini, cikarlarini da es gecerek uygulayabiliyor olmani da ayrica tebrik ediyorum.. Benim yolum cok daha mesakkatli gecti ! O igrenc is dunyasinin cikar savaslari arasinda hem dingin kalmayi becerebildim, hem de kendimce basarili olmayi.. Ilerledikce, ortamlardan ve kisilerden uzaklasip kendi kabugumu orebildigim icin ve istedigim an kendimi kapatip koruyabildigim icin cok huzurluyum ! Ama inan cok cok zor zamanlar yasadim kendi icimde.. Bunun disinda ozel hayatta da cevremize kendimizi kabullendirmek buyuk olay.. Herkes etti mi ? Elbette hayir.. Ama dert de degil.. Edebilenlerle yolum uzun.. saygilarina saygim da sonsuz.. edemeyenlerle ayni yolda olmamak da huzurlu zaten.. operim seni guzelim benim ! x

    YanıtlaSil
  5. Senden ala bloger mı olur? :) Olmaz. Gayet güzel blog :)

    YanıtlaSil
  6. Kimine gore pes etmek kimine gore bu benim diyebilmektir cekip gitmek. Ben ikinci olanı tercih ettim ve bana igrenc gelen ama baskalarına olagan gelen garip olaylar silsilesinin yasandıgı ofis ortamından uzaklastigim icin cok mutluyum.

    Kalbin seni hep dogruya gotursun <3

    YanıtlaSil
  7. So beautiful weather! Like a fairy tail!
    Margo Raffaelli

    YanıtlaSil
  8. aynı düşüncelere sahip olduğumuzu biliyorum, seviyorum seni sen yaz biz okuyoruz :)

    YanıtlaSil

thanks for comments