30.4.15

Bir kutu 'olumlu' lütfen,yok naneli olsun.(?)



Olumlu düşün,olumlu düşünmelisin,meliyiz,meliler

Bizim elimizde olmasa halbuki bu ,kendimizi bunun için zorlamasak hani hoop kendiliğinden olsa,Hapı olur şurubu olur,hadi iğnesi olsun olmadı ,ben korkmam iğneden zaten,.Ama ne yazık ki henüz hiçbiri mevcut değil. İnsanoğlunun omuzlarındaki en büyük yük bence; herşey tamamen senin elinde...

Her durumda önümüzde iki seçenek oluyor ; ve bundan mutlu yahut mutsuz olmak elimizde.Ne ilginç değilmi. Adı :Bakış açısı.

Ve inanın bu her ama her durum için böyle.

Çok ilginçtir ki aslında o olumsuz diye gördüğümüz şeyler bize öyle dersler veriyor ki, ''nasıl olur:nasıl olmaz '' bilmem ne, diye hayıflanırken (türkler melankoli sever) o asıl farketmemiz gerekeni edemiyoruz,dersimizi alamadan da hooop geçiyor. 

Yani diyeceğim o ki her yaşadığımız bize birşey katıyor,olumlu ya da olumsuz .Sadece biz;kafamıza taktığımıza öyle odaklanıyoruz ki istediğimiz şekilde olmadığında yıkılıyoruz.

Ben yapıyorum artık yani yapmamaya çalışıyorum.Bunu en çok insanlardan beklentilerimi düşük tutarak hatta birşey beklemeyerek yapıyorum.

Çünkü karşımda benim kadar detaylı düşünen , kurgulayan insanlar yok.
Dolayısı ile 'şöyle mi yapar böyle mi düşünmüştür' diye düşünen ben bu düşüncelerin sonunda hep elde 0 ; derim ki beklentiyi düşürmeyin,sıfırlayın , ki mutlu olun :)

Evet mutluluğun sırrını buldum şu an ; kimseden hiçbirşey beklemiyoruz :))

***

Geçtiğimiz hafta sonumun bonus'u annemin vintage olma adayı yeleği idi. Hırka üstü yelek yaptım çok lezzetli oldu! Kahveler siyahlar mint'ler kabarık saçlar ; uyumsuz mu ? yok bu benim.
İçinden geldiği gibi olma çabasında bir ben.
Ayakkabılar o gün ilk giyişim olduğundan bana pek iyi davranmadılar.
Ama 2. şansı herkes hakeder,çünkü hatalar insanlara mahsus(bazen de ayakkabılara). 

3. şansı ise verme taraftarı değilim ;)

 
 
 
Çeken'e de çekilen'e de eziyet ; zıplamak 
 

Jean:Topshop / Cardigan,Flats :Mango / Top(inside):F&F

1 yorum:

  1. hihi beklentiler zaman zaman inis cikis gosteriyor o net.. yani sifirmalak mumkun olmayabilir ama birey olmak ve yasamda aslinda tek olmanin bilincine varmak isleri kolaylastiriyor.. An derim ya hep.. yine diyecegim ! An'da kal.. An'i yasa ve o an ne tip bir duygu sunuyorsa onu dibine kadar yasa.. Inan olumsuzdan gecilen olumluluk halinin tadindan yenmiyor.. Her serden bir hayir bulmak gibi bisi.. Eskiler cok meditasyonel konusmuslar ! uzerine dusununce gulumsuyor insan.. Unutmadan, yerim o lezzetli kombinini :)

    YanıtlaSil

thanks for comments